piątek, 11 listopada 2016

Nie było mnie tutaj chyba z dziesięć lat, przepraszam pięć. Ale dokładnie tyle czasu minęło już od narysowania komiksu. Pewnie nie wiecie, ale w ręce wydawcy ŚmiercionoŚni trafili w 2006 roku na Festiwalu Komiksu w Łodzi, a następnie przeleżeli kolejny czekając na publikacje, która ostatecznie miała miejsce w 2007 r., w tym samym miejscu. Promocja komiksu, poza recenzjami, które można przeczytać z  boku – patrz w prawo, ograniczyła się niestety tylko do dwóch spotkań z czytelnikami. Pierwsze podczas premiery, drugie na Komiksowej Warszawie w 2008 r.  –  musiałem się tam wprosić :D O dziwo pamiętam długą kolejkę ludzi na każdym. Szkoda, że nie było ich więcej. Wydawca pewnie wie coś na ten temat  ;)

Do dzisiaj pojawiają się recenzje ŚmiercionoŚnych. Zapraszam tu – link i tu – link. Autorom bardzo dziękuję.

Skoro już tu jestem, to zapraszam do przeczytania komiksu, który w tym roku brał udział w konkursie na krótką formę komiksową na MFKiG (a może nie brał? Nie wiem, nie byłem w Łodzi, w każdym razie komiks wysłałem i zapłaciłem).


„Mistrz”







Brak komentarzy: